1, Logga in på https://www.svenskbilsporttv.se/login?back=/ 2, Klicka på Kontosymbolen och därefter Kontoinställningar 3, Klicka på Abonnemang och Paket 4, Klicka på den röda knappen för att avsluta ditt abonnemang
Hej. jag har följt uppgifterna ovan för att försöka avsluta mitt månads abonnemang på Stayalive men det går inte att avluta enligt ovan. Det ända man kan göra är att avluta sitt konto och då kommer en röd varningstext upp. varför har de ingen mailadress eller telefonnummer där man kan nå dem. jag tycker personligen att det känns oseriöst och är förvånad att SBF har samarbete med ett bolag som inte man kan avsluta sitt abonnemang medtrots att man skrivit till dem på deras Helpcenter., så fortsätter de att dra pengar från mitt bankkonto!!
Hallå Kennet! Jag stämde av med supporten och hörde att något bommat i kommunikationen. Nu hoppas jag du fått både svar och avslut :-) Trevlig helg! /Magnus K
Hej Mirka! Måste börja med att fråga om du läst det som står först i denna tråden? Ett svar till Christian.
Har du gjort det som står där, men det ändå inte går så får vi gå vidare till supporten. Jag kan hjälpa dig med det, men behöver veta var i "kedjan" du är :-)
Såhär gör du för att avsluta ditt abonnemang:
- 1, Logga in på https://www.svenskbilsporttv.se/login?back=/
Med vänlig hälsning,2, Klicka på Kontosymbolen och därefter Kontoinställningar
3, Klicka på Abonnemang och Paket
4, Klicka på den röda knappen för att avsluta ditt abonnemang
Magnus K
varför har de ingen mailadress eller telefonnummer där man kan nå dem. jag tycker personligen att det känns oseriöst och är förvånad att SBF har samarbete med ett bolag som inte man kan avsluta sitt abonnemang medtrots att man skrivit till dem på deras Helpcenter., så fortsätter de att dra pengar från mitt bankkonto!!
Med vänliga hälsningar Kennet Christensen
Jag stämde av med supporten och hörde att något bommat i kommunikationen. Nu hoppas jag du fått både svar och avslut :-)
Trevlig helg!
/Magnus K
Måste börja med att fråga om du läst det som står först i denna tråden? Ett svar till Christian.
Har du gjort det som står där, men det ändå inte går så får vi gå vidare till supporten. Jag kan hjälpa dig med det, men behöver veta var i "kedjan" du är :-)
Hälsningar,
Magnus K